Alla hjätansdagsleepover





 
 




 
 
 






Jag har det så himla bra som har en hel hög med vänner som e så jävla fina! Det var alla hjärtansdag och vi alla tryckte in oss i min lägenhet med så många madrasser som det gick, gjorde vårrullar, lyssnade på 90tals musik, mossade jellina, sprang i väg till puben för att dansa av oss en timme, kollade på skräckfilm och hade djupa diskussioner om Sean banan och efter bara några timmars sömn så gick vi upp och gjorde fyxfrulle med pankakor och glass och allt annat gott. Sen så var vi några som sprang iväg för att kolla på ett hus som vi ska flytta till. Sen gick vi hem till mig igen för att ha second breakfast. 
Möö har så mycket att berätta hela tiden men allt låter så himla lökigt förlåt! men mitt liv e ganska så jävla bra och det typ grymt men man låter för himla dum när man ska blogga om det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback