blandad vecka

Har målat lite på rebbetavlan igen och ätit frukt som man blir glad av.
Va på museet och kolla konst. Victor va skeptisk medan poseidon va festlig.
Håller på med eget projekt i skolan så det blir lätt kaos med mina grejer.
Jobbar på min dåliga hållning och så en tavla jag gjort fast liksom ändå inte riktigt våga visa även fast jag e nöjd så gör bilden suddig.
Min Victor skaffat sig en iphone, så nu är han också förlorad. (((OBS MATBILD?))) men herre, det bästa jag gjort. kycklingwraps! 
Denna veckan har jag varit oerhört aktiv inne på ebay. Men det e lungan för inget gick på över 200kr så<3 Och så äntligen blev jag med kamera igen. Herre vad den e fin! Har nu bara vita tekniska prylar...
 

Kommentarer
Postat av: jazzräven

åh, rebbetavlan kommer bli så fin! ska betala dyrt för den du! om du inte planerar att behålla den då va! :D ses nästa vecka btw? :D i solen

2013-03-31 @ 17:24:47
URL: http://kattenihattenmittnatten.blogg.se
Postat av: angelica

du målar ju så otroligt fint! dör.

2013-04-05 @ 02:36:51
URL: http://mataduvor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback