himla bra vecka

 
Såg en dubblerainbow och blev så där sjukt glad som man bara kan bli då. (dagen efter såg victor en triplerainbow?!?! stört. vet inte om jag tror på det) Ordnade fest på skola och så kom henrik berggren, liksom broder daniel?! Fick hem min nya säng, en dubbelsäng ohja! Var på gratis bio och såg den första science fiction-filmen, Le Voyage dans la lune. Beställde nya creepers så där lagom till hösten. vita, mums. Blev bjuden på teater en onsdagskväll liksom. Slog klackarna i tacket på jazzhuset med jazzräven.  samma kväll snodde jag och victor hem en unicorn(Ingen riktig såklart utan ett tyg med ett tryck). 
ooooch.. så lite bilder på det.
Vårt vackra tak med höstregn och en man i en vattenpöl.
Var försenad till tåget men var tvungen att försöka få med de båda regnbågarna. lyckades ju fan inte.. eller nästan. om man vinklar skärmen så ser man faktiskt lite. yes.
jag och vickan catwangar lite innan skolfesten och så den enda bilden från kvällen. 
bildbevis på att jag inte ljuger om dubbelsängen! Farligt med go säng. Såg på moonrise kingdom med mina boyz.
här har vi den. stöldgodset. så vacker. och så en bild på en berusad Victor, dock från ett annat tillfälle men jag tycker den fångar känslan i en bra kväll så den få va med.
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh, va härligt underbart det ser ut! :D

2012-09-25 @ 04:29:46
Postat av: martina

men åh, hade det motivet med enhörningen på en plansch som barn,gla jag blev nu!

2013-07-10 @ 09:07:45
URL: http://hector.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback