hänger

Denna veckan har vi jobbat i grafiken. Inte min kopp tea. Allt (allt!) där måste man göra på ett speciellt sätt. Hur man tar färg, hur man torkar av borden, hur man river pappret, hur man lägger på färg, vilken handduk man använder, hur man singerar, hur man får fram olika efekter. Jag kan fortsätta men jag tror ni fattar grejen. Kanske läraren som förstört det för mig men kommer iaf ta ett tag innan jag tar mig ann grafiken igen. Gjorde iaf mitt tryck och smet istället in, tillbaka i den trygga textilsalen. 
Älskar verkligen textil just nu! Så kul med mönster och att blanda tekniker. Här ett creepermönster med boroderi detaljer. Asså broderi!<3 Kommer älska livet som pensionär! Och så den här blusen som jag provade. jag behöver. åh.
Ikväll så spenderade jag kvällen med att gå på gratis utomhusbio.+ drack svin go varm choklad (dricker ju inte kaffee?) och lyssnade på snäll musik.
Avstog från att fortsätta kvällen med alkohol och drog istället hem till Floda. Ett ställe där ungdomarna går los med sina mopeder och med att skrika så manligt de kan, och tjerena hittar sin inspiration från de stilsäkra brudarna från jersey shore. home sweethome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback