glad över att va 20 men blev inte så glatt.

De första timmarna av min 20årsdag började med gråt som aldrig riktigt gick över. relationer e sämst ibland</3 Ville mest va inlåst på en toa i 24timmar men det funkar ju inte. Inte när man bor hemma och har bjudit in ens släkt.
Jag lekte kurragömma med tuva och victor, fast tuva vann hela tiden. Fick pengar och blommor av fina föräldrar. Och utav Victor fick jag en hög med pusselbitar och en påse med favogodisarna. 
visade sig att det föreställde mig och tre sengångare. pussel och sengångare är ju bara bäst. Sen så skulle jag ta en bild på min nya tröja men det blev inget bra så den 6e bilden blir på när jag försöker va sensuell i mina brillz. Iaf gött att vara 20! Nu ska jag bli vuxen och börja dricka öl!

Kommentarer
Postat av: P

Åh men görstort grattis i efterskott snygging!!! Puss <3

2012-11-02 @ 03:55:36
URL: http://www.skyskrapor.blogg.se
Postat av: angelica

grattis i efterskott och omg pusselt! ballt!

2012-11-04 @ 17:26:34
URL: http://mataduvor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback