bloggar 24/7

Fick ju som sagt min rosa peruk i lördags så hängde ju runt i den ett tag innan jag drog till skolan och tog tag i viktigheter.
färgade gula höstlöv på gult tyg 
asså hösten! asså risk för att låta töntig men asså.. hösten e så jevla vacker! Äta pizza är också vackert! Victor är vacker.
 åkte hem från skolan när det var nattsvart.
hånglade med victor. OBS. bilden är från ett annat tillfälle! Den ser desutom ut som om den e målad?snyggt ju. behövs det kommentarer på den andra bilden? måste nog måla en tavla av honom.
Åkte till skolan på söndag med. tryckte rävar<3
min plats börjar ta en mer persolig(mest stökig) form<3
Idag började jag äntligen på min rebbetavla. känner motivationen och kreativiteten flöda! ovanlig känsla så tänker utnyttja den så mycket som möjligt! funderar på att köpa en vävstol. börja väva mattor? 

Kommentarer
Postat av: paulina

ÅH vilken fin rebbou, då är så grym, älskar stilen på allt du gör :D

2012-10-23 @ 17:06:06
URL: http://www.skyskrapor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback