den materiella lyckan


en pefekt randig tröja med blå ränder och så min efterlängtade håriga jacka! Victor tyckte den såg ut som att någon slaktat cookiemonstret. Tar det som en komplimang?
Så jävla onödigt. men asså de kosta nästan ingenting på ebay så jag köpte dem... och så väskan som jag kännt på en lång tid va på rea. köpte den...
asså dessa örhängerna. vad.jag.har.letat. såg dem i sommras men glömde bort i vilken affär. hittade dem. köpte på direkten. En blandning av barbiesmycke/20tals översittarsmycke/lyxhora. Gillar't. Och så mitt fantastiska paraply. någon stackare glömde kvar den så jag tog hand om den. Fan dyrt paraply. As lyxiga detaljer! ska aldrig mer vara utan paraply. min bejbi nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback