min dag genom lite instagram

översta bilderna är philips men jag lånar bara lite
isac köpte en liten, liten skateboard på rasten och döpte den till "the situation", efter jersey shore killen ni vet.
philip tyckte det var jätteroligt att det såg ut som om jag och ylva rökte på när vi rökte hennes hemmarulladeciggisar, KV crackschool så att säga.
dagen var för fin för att spendera inne, gräset var lite goare och marie var väldigt somrig och fin.
kom hem genomsvett och min bästa mamma kom med dricka och choklad.
försvann väldigt snabbt
till middagen ikväll; egen odlad salad!
.
avslutar med en bild från igår då vi satt ute och arbetade, bara så ni vet hur jobbigt jag har det i skolan;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback