pastellfärger, champagne, tårtor, rosor, dans och hårda kramar

Min blåhårige kille och jag gick upp tidigare än på länge i fredags och for hem till Julia i hans klass. Slutade ju skolan och då behövs det verkligen en champagnefrukost.
Hon bodde så himla fint i en längenhet med rivningskontrakt och har sådant himla fint hår!
Alla var så otroooligt fina och så härliga att man önskar att man kunde gå ett år till med dem allihopa
i ett ganska så onyktert tillstånd visar jag upp min kattväska, ganska stolt ägare. Och amandas klänning var nog bland de finare klänninagr jag sett.
Väl i skolan blev det tårtkalass med rosa tårtor och ett sista häng i skolan.
Åkte sedan hem en snabbis och bytte upp oss lite. Victor var så stilig så jag vet inte vad.
Skolan hade hyrt lokal på konstepedemin och hade liveband och det blev dans. Sen tog kvällen och natten slut och så smygfotade jag och victor en punkare som däckat och en kostymnisse som äter hamburgare, härlig kontrast tyckte vi.
Vill även tillägga att de felsta av bilderna inte är mina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback