sista julfesten

Åh vad jag älskar min skola. Hade en sån himla bra julfest i fredags och jag vill aldrig sluta KV. Först redovisning hela dagen med massa bra grejer från alla. Sen blev det julbord, modevisning, livemusik, svärddansuppvisning, en rektor som sprutade eld och så julklappsutdelning. Sen så drog sig nästan halva Kv bort till röda sten där man kunde dansa och måla, gärna samtidigt.
mina grejer som ni vet att jag har hållt på med och så hugos skulptur.
Världens finaste räkmönster, vill ha ett par räkbyxor!! Och pontus gula bananer.
Missade helt att ta kort under julfesten men på rödasten så var Gustav fin i skägget.

 

 

Kommentarer
Postat av: Nora

EY HUR ÄR KV? MVH VILL KANSKE GÅ DÄR I FRAMTIDEN

Svar: åh seg jag ska vara på att svara då.. Men åh KV är himla bra skola. ger så himla mycket och så go stämning. himla bra skola helt enkelt.
dendrofobi.blogg.se

2013-02-20 @ 18:15:29
URL: http://radarmagazine.se/curtis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback