helg o skola

 
 
Var i fredags på mysig födelsedagsfest. Sen drog vi till riorio. inget kul. varför kan man inte bara ha hemmafester hela tiden?? obs förstabilden e philps!
Så söndag med fikmys med bäste Arnold. jävligt god choklad.(bra sak med vinter!! varm choklad e så mycket godare och mysigare!!) Visar upp mitt nya kattskal<3 bäst. obs första bilden e arnolds!
Hade redovisning utav eget projekt i skolan. 
En glömd apelsin och en trött och sliten tjej. Har inbilat mig att jag har narkolepsi. Symtomen stämmer löjligt bra in på mig. främst trötthet och hallucinationer i samband med insomnande och uppvaknande. Somnar dock inte på jobbiga platser pga att jag bara tycker det är super pinsamt. Vill alltid sova<3 jaja nu skiver jag bara på.
MYS när jag drog igång lite julpyssel. det e ju december<333
Min plats e alltid så jävla stökig. Victor har tecknat mig som en seriefigur. han och serier<3
själv tecknar jag brocolis. blir bättre och bättre
har börjat på lite hemmagjorda klappar. detta ska bli en kudde till mamma/syster.
 
 

Kommentarer
Postat av: ebba

asfint mobilskal!! vartifrån?

Svar: ebay. asså så värt, kostar typ inget!
dendrofobi.blogg.se

2012-12-06 @ 22:46:07
URL: http://bsidesister.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback