Året 2013

Okej här kommer en sån där lista om året 2013 lite sent. Tänkte göra en resume först men asså gick så himla trögt så ah..

Fem händelser som varit bra det här året?
 ·      Spenderade typ en vecka i sommras själv med att ligga ute i solen, naken, dricka fläder, äta frukt och röka alldeles för mycket.
·      Var på way out west och jag och victor bestämmde oss för att sätta oss utanför området på en mur i skogen och dricka vin för att kunna uppleva håkan hellström på allra bäst sätt. Livet känndes lite som en håkan låt.
·      Flyttade hemifrån

·      När Ylva valde att fly Göteborg för att istället fira sin födelsedag med mig här uppe i Dals långed. Vi åt tårta, fyndade gratissaker, ventilerade alla känslor och tankar, tokdansade till eurodans på puben tills klockan blev sex, för att sedan lägga oss på ett tak för att kolla på stjärnorna och bah livet<3 Och när hon åkte hem så känndes det fan som början på något himla bra.
·      Mitt och Victors avslut. Nu får ni inte misstolka mig för det var så himla hemskt och jobbigt men också så himla fint. En så känslomässigt uttmattande dag blir svår att toppa. Det var ett så himla värdigt avslut på något så bra. Att vi båda visste att det var bäst och att vi bara vill varandra gott. Blir rörd när jag tänker på oss den dagen. På hur vi pratade om hur bra vi haft det tillsammans och han tog min hand och sa -vi var fan bäst.
 
Fem händelser som varit sämst/jobbigast det här året
·      När jag åkte på antagningsintevju och jag missade hela min KVavslutning. Har fan aldrig varit så stressed.
·      När antagning.se sa att jag INTE skulle få börja min utbildning. Brött ihop vet inte hur många gånger under den tiden. De va fan hemska!!!
·      Emmaboda
·      När jag och Victor gjorde slut. Värsta någonsin. Funderar nästan på att aldrig bli tillsammans med någon igen, bara för att va säker på att det inte händer igen.
·      Och så senaste när jag flydde upp till Dals långed efter nyår för att kunna andas igen.  Mitt internet hade gått ut, min mobil gick isönder och ingen av mina klasskompisar var i Dals långed än. Fick ångestattack och kände mig ensamast i världen. Köpte cigg och chips så kändes det lite bättre.



Har du några nyårslöften?
Massor bra!
·      I år ska inte en enda kille få bestämma min lycka. E så jävla trött på att lycka ska kretsa kring en kille. I år bryr jag inte om den där killen delar sin sista cigg med mig,  om den där killen på bussen tittar på mig eller inte, om han inte svarar på mina meddelande eller om han hånglar upp mig mot en dörr eller inte. För i år bryr jag mig inte om en enda kille gillar mig. Jag behöver inte den bekräftelsen. I år handlar bara om mig och om hur jag mår. !VIKTIGT!

Andra nyårslöften som e minst lika viktiga:
·      Köpa menskopp.
·      Börja dricka vatten.
·      Bli bättre på att misslyckas, lära mig att tappa kontrollen.
·      Bli bättre på att borsta tänderna.
·      Skaffa ett sommarjobb.
·      Skapa mer, bli bättre på att ta vara på min kreativitet.
·      Börja blogga igen<3 
·      Dansa. Alltid dansa.
·      Hångla super mega mycket.
·      Krossa alla pojkars hjärtan !!


Vad har du lärt dig i år? 
Att bjuda på mig själv.
Vem jag är och att jag stå för det.
Har lärt mig att va lycklig * sjukt cheesy men sant*
Och jag har återupptäckt min kärlek till dans, speciellt fuldans! 



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gjorde slut på mitt första förhållande
Kom in på högskola
Flyttade hemifrån 
Bytte spår och vågade sattsa på något som var helt främmande för mig
Kännt mig lycklig påriktigt! *fortstätter va cheesy*


Vilka länder besökte du?
Inga… Men nästa år blir det nog till Berlin och hoppas hoppas på att få åka till Irland/Skottland

Vilka datum från 2013 kommer du alltid att minnas?
Minns fan aldrig datum?? 

Vad var din största framgång 2013?
Att jag kom in på högskola och vågade börja ett nytt liv här ute i skogen<3



Bästa köpet?
Har köpt så himla mycket fint det här året, men gillar mitt hundhuvud så himla mycket, och min nya klänning och typ alla mina tröjor<33
Och kanske att jag skaffa septum! Har desutom bytt till en i guld nu<3





Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, kläder och alkohol.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag fick tio röda rosor utav Victor, vet inte varför men jag blev så himla glad att jag nästan börja gråta.
Mitt liv i Dals långed och alla fina kompisar i Göteborg.
Att få dansa på puben är fan bland det bästa.



Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Var på maskerad där jag och Victor var kort från en kortlek, jag var hjärter kung och han hjärter dam! Sen så stog jag och grät sönder mitt hjärta ute på vägen för att sedan åka hem till Dlc (fräck förkortning på Dals långed centrum) där mina fina tjejer överraskade mig med sång,tomtebloss och mat<33


Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag och tjejerna i klassen faktiskt skaffade oss ett hus, men blir troligtvis nu år 2014!!!!


Hur skulle du beskriva din stil 2013?
Känns så skönt att aldrig bry sig om folk tänker om mina kläder så har mer kul och har inga “finkläder”, utan använder allt hela tiden. Det där med “finkläder” e så jävla konstigt.?! Men ah har givit upp tanken om att klä mig efter en viss stil och bara kör på med det jag tycker e snyggt. Har typ blivit mer färgglad!

Vem saknade du?
Saknade (saknar) Victor typ hela jävla tiden känns det som. 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback