kom på att jag har en blogg

hej fina vänner. Har inte bloggat på en himlans tid.tar det från början.
Min gulle Dogge va med i skolan en dag på jullovet och så var jag den stolta flickvännen när victor fick konststipendie.
Albin hade snygga bröst en dag när jag var och hälsa på hans skola och så blev min tröja med mjölk. design ala Albin.
Firade att bäste Albin blivit 18 hemma på mitt golv med fina människor, vinyler och alkohol. Sen gick vi ut och dansade själva på dansgolvet.
Så blev det jul några dagar senare och jag fick fira jul tre gånger, två gånger med den här drömmen.
Men så efter de vilda och fina nyårsfirande blev jag sjuk och träffade inte en person på nästan en vecka. Var jevligt bitter. Sen blev jag frisk och hängde med teo på myrorna. hitta den vackraste soffan. Köpte den inte
</3
Var snorig och gjorde håret stort och fint. För skulle ju iväg på deejt. Firade nämligen ett helt jevla år med Victor<3 Thaimat och bio, vi vet hur man lyxar till det.
 
En annan kväll spenderade jag på operan som jag fått i julklapp av Victor, så jävla bra. hade ebay klänning och en pin med mig själv på! yes.
Skolan börja och jahg var behov av strumpbyxor så satte upp en lapp i korridoren. Dagen efter var behovet efter olika saker stort hos många.
min skola e fan bäst.
köpte massa dyrt tyg och så fixade jag till någons modell.
Spenderade en vecka med att sy hundra små varelser
och Gurra målade finaste modellflygplanet.
Victor och hans evighetsmönster och så jag, med en katt.
var gul och gla.  . 
Fick sedan hjälp av alla män i klassen med att hänga upp de små.
 paus.
 

Kommentarer
Postat av: angelica

det med paperspåsarna/stumbyxorna-skylten var de coolaste jag har sett på länge altså! Åh!! kreaktiva människa! :D

2013-02-01 @ 12:21:03
URL: http://mataduvor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback