eh.

Okej. vad har hänt senast? Känns som ingenting, fast har ändå ett par bilder att visa..
Har varit och kollat på min lärarers tavlor (unnis bild) och så Tims fantastiska skulptur. asså seriöst, vill ha!
Tryckte lite mönster. Tänkte yeah lite orange, och sabbade sedan allt. gött. Bordet blev fint iaf.
Senast solen var framme </3 miss u, bby.
 Någan galning hade krossat en ruta som gjorde reklamen till dösnygg mosaik. Och så en annan dösnygg reklam<33 åh! Vill med va en sunkig 70tals brud!
Och så var jag på systemet för första gången! köpte bara öl!(eller köpte en cider bara för att det e så jevla gott) och så ölade vi i skolan.
Ylva hade köpte en världsfin mössa i berlin som alla passar i
Hittade jag en klänning som jag inte köpte även fast den var billig och fin. (hadlar ju bara på ebay nu för tiden<3) och så hittade jag skit fint tyg!!!
Så hade vi modellvecka och jag gjorde nästan ingenting alls. Allt jag gjorde blev ju skit liksom.
Pajade ryggen som inte det varmaste badet fixade och var jevligt sur. på allt. Så här glad var jag liksom när jag öppnade mobilen. Var tvungen att ta en bild. Hoppas fortfarande jag får ligga efter den här.
Kulkväll på Kv och Håkan & the cupcakes spelade!
Teo och albin kom! favokillarna!
målar't
laddade ner fet app.
Killen e ju så jävla grym ibland asså. Gör en egen serie liksom. Och så hade vi konsthistora i fredags fast jag ville bara ha fredagfredag och inte ha arkitethistoria. Nu kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde i fredags.
I Lördags var jag och Victor iaf på svartklubb och dansade till kl sex på morgonen.
På söndagen var jag död och bakis som fan. hann va vaken fem timmar innan vi skulle sova igen.
 
 

Kommentarer
Postat av: angelica

vill också ha instagram på min mobil och få fina bilder...

2012-11-26 @ 22:30:43
URL: http://mataduvor.blogg.se
Postat av: Jenny

Vad heter det GRYMMA appen?!

Svar: Imaunicorn hehe c:
dendrofobi.blogg.se

2012-12-06 @ 22:09:38
URL: http://jennygotheson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback