hej från mig och min lägenhet

 Okej nu har jag varit frånvarande ett tag. Vet liksom inte vart jag ska börja, har ju flyttat från kära Göteborg och upp i skogen. Börjat ny klass och bara älskar livet. Jag trivs så jävla bra. Kom ju in på HDK i Steneby, textil,kläder,formgivning och min klass e så himla bra!!! Alla e så jävla goa här borta i Dals Långed! Och det tar exakt 3 min och 23 sec för mig att gå till mitt klassrum från min lägenhet. så jÄävla skönt! Har ganska så många bilder som jag vill visa men det kommer. Börjar nu med att visa er min lägenhet som äntligen känns hemtrevlig efter att jag bott här i en månad och två dagar. Enjoy fina ni!
I denna källarvåning bor jag! Lyx med egen ingång även fast jag nog kommer bli insnöad till vintern.

Hoppar över hallen och toaletten för det är inget kul.



Köpte soffa och fåtölj på blocket för 300 och de är bara lite söndriga.

Odlar kryddor och egentligen är det lite för sent på året men 3 av 4 växer på ändå. mina barn<3



Soffbord som jag hittade i Paulinas lada som är fylld med massa övergivna möbler. så värt.
Har äntligen tagit upp min musik, så gött.


 


Hur fantastisk är inte dessa? de växer desutom precis brevid huset!!!

Blev att jag tog med den här jättetavlan upp. Funkade jättebra på den tråkiga träväggen. Ska även fixa en massa tyg och hänga upp så man kan dela av rummet. Kommer bli mysigt som fan.
 Assååå denna sängen, fick upp den nu i söndags och asså det är på rikitgt svårt att gå op på morgarna nu. <3<3<3


Pappa och min farbror sitter uppe på väggen.

och mamma finns också på skrivbordet, så bejbig. Hon får avsluta detta inlägg. Amen.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Så fantastiskt fint!! :D

2013-09-25 @ 09:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback