det skulle ju va dans..

Vill förklara min frånvaro både här och i det verkliga livet. Min livsmotivation är liksom på botten av oceanen. Har ingen lust att ha någonting att göra med framtiden. Försöker hitta något att se fram till, men vet inte riktigt vad det skulle va. Hatar frågor som "jaha så du ska bli konstnär?" eller "men vad blir man efter den utbildningen då?" jag vet inte och jag bryr mig inte. Det löser sig! Måste man veta vad som ska hända i livet. måste man bestämma allt nu? Hela framtiden e ju ändå så inrutad, lär ju sluta som alla andra ändå.
nej men iaf här är lite bilder. Har inte gjort speciellt mycket men ah.
Sydde lite fler figurer till mitt arbetsprov och råkade sy rakt igenom fingret med symaskinen. Trodde inte man kunde det, men det kan man. in genom nageln och ut på andra sidan. snabbt, faktiskt inte så smärtsamt men mycket blod.
va med på krokin som jag nästan aldrig är. Och så ska min illustration va med i tidningen för våran klass utställning vi ska ha den 2nd maj. 
Gick med klassen till universeum där vi egentligen skulle sitta och skissa men vi gick bara runt och tittade på allt fantastiskt som finns där. besvikelsen var dock stor då sengångarna<3<3<3<3  låg och sov. så allt man såg var en hög med päls. fick inte se någon nos eller klor </3 
har jobbat med arbetsprover och nu e de klart. (ursprunget till all denna ångesten.)
en lins förstörde början av veckan då jag knappt kunde öppna ögat för det gjorde så ont. smärtan för denna bild säger jag bara. Och så min plats i skolan som e kAos. orkar inte ens.
Mina nya vackra men ack så jävla höga skor och så min babe.
Såg en dösöt hund<3 Och så har börjat träna, kör nyttighets månad. Tänkte börja med att må bra fysiskt och så kanske det psykiska kommer sen med. Iallafall; kul att träna!!
Så denna veckan har jag sett fram emot;
1. träna
2. melodifestivalen.
så himla olikt mig, men det e okej. Men som liksom i fredags, skulle egentligen gå och dansa, supa och se makthaverskan. Köpt biljett och allt. Men så när det va fredag så kände jag bara att det sista jag ville göra vad att hänga med massa svåra människor som enbart ser mig som Victors flickvän. Så jag sålde biljetten, gick och tränade och satt sen hemma och åt frukt. bra beslut!
 

Kommentarer
Postat av: jazzräven

Hjärtat! det här ordnar du! :D oroa dig inte för konstnärskapet! jag ska allt hänga upp dina tavlor lite varstans. tänk hur många tavlor jag kan köpa när jag blir statsminister.hehehe nä, du är stark, kvinna!

2013-03-11 @ 12:36:16
URL: http://kattenihattenmittnatten.blogg.se
Postat av: anna

du äger!

Svar: finis!
dendrofobi.blogg.se

2013-03-11 @ 16:37:43
URL: http://elephantrebellion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback