thug life

 
 
Sedan midsommar så har jag inte träffat någon förutom familjen, Victor och vart en snabb sväng om ett kalas för att äta god mat<3<3 Asså så jäävla skönt att bara sitta hemma, måla, pyssla och ba' må. Har alltid älskat att va för mig själv. Men nu får det räcka, återgår till det sociala livet igen. Så om någon vill gå på auktion eller bakluckeloppis med mig så får ni hojta för jag behöver sällskap. Kan även tänka mig öl häng i solen eller långa strandpromenader i månljuset.
Har för övrigt nya favis byxor. Baseball byxor och superduper sköna, rea och allt<33
 

Kommentarer
Postat av: mataduvor.blogg.se

åh önskar jag var i göteborg! sitta ute med öl i solen i slottis hade itne vart så dumt!

Svar: åh ja hade vart så gött va! saknar dig angelica!
dendrofobi.blogg.se

2013-07-10 @ 17:27:44
URL: http://mataduvor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback