lite av min sommar här va va

Sommar'n är nu över och kan säga att den vart så bra. Varit olycklig lite då och då men sånt minns man snart inte längre. Det är så mycket jag har hunnit med. Gjort så mycket roliga och fina saker. Hunnit tjäna pengar, festat, rest, varit med bra människor, dansat, hoppat på konserter och hånglat nästan hela tiden.
Vet knappt var jag ska börja. Glömmer säkert massa. kommer liksom inte ihåg allt men det är det här är de få bilder jag har;
Victor rakade av mustaschen och klippte sig kort och vi gick och kollade på djur en sommarnatt. sött men deppigt.

tog färgan ut till havet med fina människor. ganska så idyliskt.

cyklade vält efter en hemsk kväll på jobbet och mina favobyxor gick sönder. låg under cykeln och grät ett tag innan jag gick hemåt. En annan dag åt jag och victor thaimat och dog thaidöden (sååå mätta)
min ena lins sa ifrån och jag kunde inte öppna ögat på en hel dag, frustrerande. Och så skratta jag lite åt en annans persons olycka. 


Jobbet fick mig att må dåligt men min bästa pojkvän lyckades fixa ett armband till way out west åt mig. lyckan när han skrev det i ett sms liksom. Hänge med rebecca lite utanför och drack och mådde bra.
Såg kraftwerk med fräcka 3dglasögon och fick se bäste Tyler. epic. 
Sen blev det kulturkalas och öl med massa fina personer. Flera dagar om. Pyntade victor med en prick i pannan. så rätt.

hittade snygga byxor och hängde med fina Albin.

en bakiskatt och så Göteborgs finaste skylt.
Målade min pappas jobbvagn i favofärgerna. Är fortfarande inte klar dock..

Satt i en busskur och blåste ballonger en lördagskväll för att sedan gå på skräck. den sög.

Och så gick augusti mot sitt slut och jag började skolan. bästa KV och jag var inte nervös och blyg den här gången.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mycket bilder, det gillar vi :D

2012-09-03 @ 11:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback