Var i paris.

 Mina bilder från engångskameran blev inte så bra, och så orkar jag inte scanna in dem så visar lite av Victors 
Här är han; min babe på fransk mark.
Paris underbart hysteriska metro<3 två konstelever blev kvar på perongen första åkturen.
Innegården på hotellet.
Om man inte fattar vad jag gör så ger jag Victor en slängkyss.
Där vi bodde påminde väldrigt mycket om berlin. Det fanns en asmysig bar på gatan där vi bodde. Avslutade nästan varje kväll där. En kväll hade de poetry slam. Sjukt vackert och oförståligt.
hiimla hungrig grupp med människor
jävla turist med engångskamera.
hittade en park där jag kunde röka som ett djur. 
Skulle längts upp. Var ungefär här som Unni blev blottad.
drack öl med helt ok utsikt.
farliga killar på tunnelbanan.
nöjd tjej inne på louvren.
nöjda med att ha köpt macarons (dock på mcdonalds cafet..).
Inne i en känd konstaffär. Skit fin!
Gick längst karnalen hem.
Jag och Victor firade våran månadsdag med att äta thaimat (standard<3) och så gick vi vilse när vi skulle hitta hem. Inte helt fel det utan blev barrunda och vi hittade paris motsvarighet på andra lång! 
 hittade dock tillslut de andra.
det va det. hej.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh, detta gör mig så glad! :D

2012-10-16 @ 00:02:45
Postat av: angelica

Åhh så fint! :) ni e ju så söta också! åh!

2012-10-18 @ 23:10:50
URL: http://mataduvor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback