har är den, min vecka. (obs!! långt inlägg)

denna veckan har vi jobbat med tryck i skolan. vilket är svin kul. Att jobba med datorer och skriva ut bilder är dock mindre roligt. why you not do what I want?
Unni trycker en tröja till sin kille och så mina macaroner till höger! 
Jobbade även med favis skorna som motiv.
Har på mig de finaste förklädet, känner mig som en riktig husmor!
mitt tredje motiv som är den galna-bröst-tjejen. 
Super fint väder som man inte har tid att vara ute i för man vill bara trycka, trycka och trycka. typ.
Spenerade min torsdagskväll precis som göteborgs indie-elit, med att dricka gratis öl.
goa tjejer!
Sen blev det fredag och kv med tre andra konstskolor lyssnade på massa bra föreläsningar hela dagen. asgrymt! Makode Linde bland annat (han som gjorde tårtan ni vet)
en bild från en fredags eftermiddag då jag sitter utanför systemet och väntar på alkohol (obs drack cider i solen med Arnold). Fick se en jättegammal bild som Arnold hade från i början av mitt och victors förhållande. ca 9månader sedan. Så mycket som hänt med oss sen des. Åh så fin kille! Så en liten kärleksförklaring här. Men blir fan bara ännu kärare. 
Och så blev det öl på andra lång en lördagkväll. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter konstskolan du går på? :)

Svar: Kv konstskola!
dendrofobi.blogg.se

2012-10-14 @ 22:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback