torsdag med seriösa bilder. känns jevligt bra.


idag lånade jag skolans kamera. En kompakt systemkamera åh så söt!
Så länge sedan jag hållt i en riktig kamera så blev helt till mig! Ingen jävla iphone kvalite här inte. 
fina fof<3
Fina Unni med fina gardinen!
victor höll på med konst. Sjukt snygg! Men mycket bättre utan figuren om du frågar mig.
Då varken gustav eller victor har en iphone eller dylikt så samlas de kring min, och spelar quizkampen. 
Själv åt jag thaimat<3
Victor och mitt fin fina paraply
Svängde förbi en galleria och såg väldigt snygg konst.
Sen åkte vi båda hem till mig. Jag sitter här vid bloggen och victor med min mobil, spelar quizkampen.

Kommentarer
Postat av: jazzräven

du är snygg och din pojkvän är snygg. nu vet ni det igen :) hallå, kommer hem på tisdag!!!!!!!!!! ses i veckan? puss kakan! saknar dig

2012-11-15 @ 22:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback