hur botar man en orkeslös?

Älskade verkligen den här hösten tills den tappade sin färg. Nu är jag fast i höstdepretionen med mitt sämsta liv. Jag gör ingenting. Är bara fast i ett orkeslöst tillstånd. När jag är hemma längtar jag till skolan, och när jag är i skolan längtar jag hem. Har hundratals tavlor i mitt huvud som aldrig kommer ner på duken. Mitt rum är ständigt stökigt, även när jag städat. Fortsätter få fler finnar även fast jag använder alla produkter jag har. Håret är alltid trasligt och slitet och inte fan går jag ner i vikt. Allt är bara hemskt med att bo hemma. Alla bara reser iväg till andra länder och verkar aldrig komma hem(sofie, manus, saknar er!!!). Det enda som skulle vara värre än att vara i ett förhållande just nu skulle nog vara att va singel. Tog desutom bort min facebook igår. Vet inte vad jag känner angående det. Ville bara komma från det hjärndöda, uppdaterauppdaterauppdatera-stadiet. 
Det enda som hjälper mig nu är odd future i hörlurarna påväg till skolan. Men inte kan jag lyssna på den rätta volymen utan att få onda blickar från folk brevid på tåget. Men jag sänker, för jag vet hur fittigt det kan va.
 
Fan vad jag gnäller. 
Har ju trotts allt beställt nya skor, en konstbok och the hives biljetter.
Andra saker som får mig att må bra just nu;
Karl-joels plats! så jävla fin och inspirerande! Mikron i skolan med han där porriga killen och tim<3

mina alla vinster i quizekampen och så killen som alltid kommer och får mig på myshumör. dogge<3
 
nej nu ska jag försöka fånga får på minecraft.

Kommentarer
Postat av: paulina

hives, jaa! puss

2012-11-06 @ 19:08:48
URL: http://www.skyskrapor.blogg.se
Postat av: sofie

du är saknad Therese!! 46 dagar sen är vi hemma igen. Då måste vi hitta på massa festligheter och kul! :DD puss

2012-11-06 @ 19:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback