la torsdag

1. Hade modellmåleri och vår underbara lärare ann hade genomgång. 2. Max är inne i någon jonglerings period då han varje rast står och kastar bollar åt alla håll.
3. det smittar av sig. /notera isacs pose som jag så dåligt fick med på bild. 4. De testades många varianter, den här dubbel jongleringen funkade dock inte speciellt bra.
5. målningar, min är den längst till vänster vilket ni ser blev skitful. började på en ny, men även den blev skitful. skit. 6. genomgång.
7.8. skulle egentligen bara köpa konstmaterial efter skolan men isac fråga om jag ville med och kolla på gitarrer han kanske ska köpa, svårt att säga nej.
9. min personliga favorit gitarr. så fin. 10. sen gick vi runt och leta efter den perfekta skinnjackan till isac, viktigt fullfölja rockimagen ni vet. (skoj) för övrigt finns den inte, den perfekta skinnjackan. Sen tillbaks till skolan för mer måleri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback