festligt

Woopidoo. jag har nu fått stå och dansa till willy moon, live. såå fett. såg lite annat bra också och även mycket annat segt. Bra festival fast jag sakna mina glädjespridare till vänner. puss! nästa år ska vi ha det bästa campet en festival skådat!
varken kvalite eller kvantitet men här e de, de fyra bilderna som togs under festivalen;
jag på tåget med massa packning. Victor glad och full brevid en kille som så gött hade däckat. Sen har vi honom, min andra man, Willy moon. fick dock ingen bild på hans öron. deppigt värre. men ni fattar grejen. så stiligt.

Kommentarer
Postat av: Angelica

naww önskar jag också hade kunnat på gå på hultan!

2012-06-20 @ 00:49:28
URL: http://mataduvor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback