Äter tacos och sover, annars är jag bara i skolan.

Jag och Victor hade fredagsmys swedish style yah. Tacos! och ja, banan är bäst i tacos. Sen på söndagen på väg hem från skolan, så satt jag helt själv i tjugo minuter på alingsås tåget. Ingen förare eller något... Sen kom alla, och jag kunde njuta av deras sälskap.
Vi har ett geni på skolan och så jag, fashionistan. Ser mig själv som KVs Lady gaga.
Asså frigolit </3 jag hatar dig. hamnar över ALLT.
Men efter att spenderat både min lördags och söndags kväll i skolan blev jag klar. Min familj<3.
Sen idag blev jag och min fantastiska Valandansökningsidé förstörda. Tydligen finns det en konstnär som gjort nästan likadana figurer och fyllt ett helt rum med dem(precis det jag tänkte gö!). F.a.n. Måste prata med mikael, han vet vad jag ska göra.
Så här såg jag ut den här trökmåndagen. Åter igen hatar jag att jag inte kan konsthistoria.
 
xoxo

Kommentarer
Postat av: angelica

du är så fin! älskar gubbarna!

2012-12-12 @ 03:43:29
URL: http://mataduvor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback